lauantai 4. kesäkuuta 2016

Sirena Von Boo

En vaan malta odottaa et tulisi näiden aika! Mie oon oottanut et löytäsin tämän sopuhintaan siitä lähtien kun nukke julkastiin ja nyt se viimein tapahtui! Mie sain miun Sirenan! <3

I just can't wait that it would be the time for these! I have been waiting to find this doll in reasonable price since it came out and now I did! I got my Sirena!


Tuo pyrstö on paljon isompi ja upeampi kuin oletin.

The tail is so great and much more bigger than I thought!

Niin, Sirena on Monster High hahmo, hän on merenneidon ja kummituksen risteytys. Esittelen paremmin sitten ajallaan mut oli aivan pakko tulla hehkuttamaan!

Krhm, Sirena is a Monster High character, she is a mix of ghost and a mermaid. I'll introduce and review her better in her own time but just had to tell you all!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti